Dacă un produs achiziționat de pe www.smartvolt.ro nu te mulțumește 100%, îl poți returna in 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Trebuie doar să completezi formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de SMART VOLT
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Returul se face cu toate documentele si accesoriile cu care a fost livrat produsul.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Modalități de retur
- Retur in showroom Smart Volt (Bd. Timisoara, Nr. 103-111, Sector 6, Bucuresti).
- In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator. Cade in sarcina cumparatorului sa se ocupe de trimiterea produsului la sediul Smart Volt SRL (Bd. Timisoara, Nr. 103-111, Sector 6, Bucuresti).
IMPORTANT! Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care contine urmatoarele informatii:
Expeditor, Adresa expeditor
Destinatar: Smart Volt SRL | Bd. Timisoara, Nr. 103-111, Sector 6, Bucuresti, Numar Retur: ****
Returul banilor
- Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
- Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice.
Cerere de retur anulată?
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
- Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un email la adresa suport@smartvolt.ro sau sună-ne la 0759 046 552.