Politica de retur

Dacă un produs achiziționat de pe www.smartvolt.ro nu te mulțumește 100%, îl poți returna in 30 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Trebuie doar să completezi formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de SMART VOLT 

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu toate documentele si accesoriile cu care a fost livrat produsul.
  • Costurile de returnare sunt suportate de către cumpărător.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

 

Returul banilor

  • Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online
  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice.

  • Cerere de retur anulată?

Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  • Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un email la adresa suport@smartvolt.ro sau sună-ne la 0759 046 552.

• Retur în showroom Smart Volt (Bd. Timisoara, Nr. 103-111, Sector 6, București).
Completează datele pentru retur in showroom Smartvolt:

    Am citit si sunt de acord cu Termenii si conditiile de retur

    • In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumpărător. Cade in sarcina cumparatorului sa se ocupe de trimiterea produsului la sediul Smart Volt SRL (Bd. Timisoara, Nr. 103-111, Sector 6, Bucuresti).
      Completeaza datele pentru Retur prin curier:

      Am citit si sunt de acord cu Termenii si conditiile de retur

      IMPORTANT! Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care contine urmatoarele informatii

      Expeditor, Adresa expeditor

      Destinatar: Smart Volt SRL | Bd. Timisoara, Nr. 103-111, Sector 6, Bucuresti, Numar Retur: ***

      • Retur la easybox, pentru produsele eligibile luând în considerare tipul și dimensiunile produsului. Produsul pe care vrei să îl returnezi trebuie ambalat într-un colet ce respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu trebuie să depășească 20 de kilograme. Dimensiunile sertarelor easybox sunt cele de mai jos:

      Important!

      După completarea formularului de retur pe site-ul smartvolt.ro (Pasul 1,2,3) dați click pe butonul OBȚINE COD SERTAR EASYBOX (Pasul 4). În continuare o pagină Sameday se va deschide, unde este necesară completarea câmpurilor existente pentru obținerea codului sertarului de la easybox. Cu acest cod vei putea deschide un sertar. Tot ce trebuie sa faci este să selectezi TRIMITE RETUR, tastează codul primit pe ecran, urmează instrucțiunile cu privire la identificarea sertarului, plasează coletul, închide ușa sertarului și selectează FINALIZARE.

      Ce se întâmplă dacă coletul este prea mare?

      Daca coletul nu încape, selectează opțiunea afișata pe ecran COLETUL NU ÎNCAPE, și un alt sertar se va deschide.

      Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un sertar greșit?

      Există posibilitatea ca mai multe sertare să fie deja deschise atunci când ajungi cu coletul la easybox. În acest caz, după introducerea codului primit, vei vedea mesajul “Atenție! easybox-ul are mai multe sertare deschise. Asigură-te că introduci coletul în sertarul afișat pe ecran!”. În situația în care introduci coletul în alt sertar, te rugăm să suni la numărul afișat în partea de jos a ecranului pentru a primi asistență.

      Completează datele pentru retur la easybox.

        PASUL 1

        Starea produsului


        PASUL 2


        *Dacă plata a fost efectuată prin transfer bancar, rambursarea se va face la același IBAN.
        *Dacă plata a fost efectuată ramburs, vom rambursa fondurile în numărul de cont bancar pe care îl furnizați mai sus.


        PASUL 3

        Vă rugăm să acceptați termenii și condițiile și să apăsați pe butonul OBȚINE COD SERTAR EASYBOX. Prin această acțiune se trimite cererea de retur către firma noastră.

        Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile de retur

        Urmează să fiți redirecționați către pagina SAMEDAY, unde după completarea formularului vi se va genera codul sertarului de la EASYBOX